Om oss

Damenes Klær startet i 2010, da Mona Flaten og hennes mor Gerd Ida Flaten overtok det som før var Elses Mote.

Vi fortsatte å bruke det samme navnet det første året, fram til vi bytta til Damenes Klær. Dette gjorde vi fordi vi ønsket å bygge vårt eget varemerke, samtidig som vi ville at butikknavnet skulle si noe om hva butikken faktisk selger.

Åpningstider: Kl. 09:30-17:00 (10:00-15:00)

Mona

Mona Flaten

Damenes Klær i Fagernes - Gerd Ida

Gerd Ida Flaten

Damenes Klær Mona

Mona Flaten

Lillian 2

Lillian Wikerholmen

Gerd Ida 2

Gerd Ida Flaten

Produkter og kundebase

Kundegruppa vår ligger på 30 år og oppover.

Vi satser mest på hverdagstøy til damer i alle fasonger, med gode størrelser fra 34 til 48/50 – litt avhengig av hvilket merke det er snakk om.

Hverdagstøy kan være alt fra olabukse, en god genser eller topp, skjørt som ikke har altfor mye pynt, strømpebukser, og (bitte litt) undertøy.

Av tilbehør har vi strømper, smykker, skjerf, litt innen vesker, belter.

Et godt utvalgt yttertøy finner du også hos oss. Her gjelder størrelsene fra cirka 36 til 50/52.

Trender og klassisk stil

Vi følger trender, noe som er naturlig når man handler inn klær for sesongene. Samtidig er vi ikke direkte hypermoderne, men mer klassiske i produktutvalget.

Send en melding

Produkter og kundebase

Kundegruppa vår ligger på 30 år og oppover.

Vi satser mest på hverdagstøy til damer i alle fasonger, med gode størrelser fra 34 til 48/50 – litt avhengig av hvilket merke det er snakk om.

Hverdagstøy kan være alt fra olabukse, en god genser eller topp, skjørt som ikke har altfor mye pynt, strømpebukser, og (bitte litt) undertøy.

Av tilbehør har vi strømper, smykker, skjerf, litt innen vesker, belter.

Et godt utvalgt yttertøy finner du også hos oss. Her gjelder størrelsene fra cirka 36 til 50/52.

Vi følger trender, noe som er naturlig når man handler inn klær for sesongene. Samtidig er vi ikke direkte hypermoderne, men mer klassiske i produktutvalget.

Send en melding

Kundeservice

Vi setter vår ære i å ha ypperlig kundeservice, og opplever at mange kunder kommer tilbake gang på gang nettopp på grunn av servicen. De føler at her blir de sett; for eksempel er vi ærlige når folk står i prøverommet. Da sier vi det vi mener, og prøver å veilede kunden best mulig til å finne klær som passer til seg.

Mange vil ha hjelp, og det får de. Samtidig, mange vil også gå rundt i butikken og se i fred, og da får de selvfølgelig lov til det! Da er vi bare til stede hvis de vil ha hjelp.

Spesielle ønsker

Har kundene våre spesielle ønsker, og vi hører dette fra flere steder, så bringer vi det videre til leverandørene våre. Da øker vi muligheten til å kunne ta inn disse produktene ved en senere anledning.

Er det noe du er ute etter som vi ikke har, og finner heller ingen passende alternativer, så prøver vi å anbefale andre butikker i Fagernes som kan ha det.